Tüm programlar bankalardan veri transferini vurgularken bizler Mükelleflerinizin programlarından veri
transferini vurguluyoruz. Mükellefleriniz hangi programı kullanırsa kullansın cari,stok,çek vb.
tüm bilgileri ZENOM'a aktarabilirsiniz.Üstelik mükellefinizin muhasebe bilgisinin olmasına ya da hesap kodlarını bilmesine
gerek kalmadan bu işlemi yapabiliyorsunuz.
Böylece aylık olarak binlerce fatura girmenize de gerek kalmıyor. Üstelik bankalarınızı da program otomatik olarak işliyor.
Yevmiye kayıtlarını kendisi yapıyor.
Daha Ayrıntılı bilgi ve ücretsiz tanıtım için bize ulaşın...
© OM Yazılım İletişim ve Bilgisayar Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi (1995)
Biz stoklarınızı otomatik olarak değerliyoruz… Ya siz?
ZENOM programı sayesinde stoklarınız fifo ve ortalama maliyet yöntemine göre otomatik
olarak değerlenir. Stoklarınız kart şeklinde açılabilir. Sistemde stoklarınızın maliyetlerini
hesaplayabilir elinizde kalan stokları görebilirsiniz. Stok modülü işletme ve genel
muhasebeye entegre olarak çalışır.
Stok listesi, stok durum raporu, tüm stok hareketleri, envanter raporu gibi raporları programınızdan otomatik olarak alabilir, isterseniz kullanıcı tanımlı raporları
bölümünden kendinize özel raporlar hazırlayabilirsiniz.
Zenom programından beyanname göndermek için gönder seçeneğini tıklamanız yeterli! Peki ya sizin programınız da?
Kdv’nin son günü bir sürü evrak geldi ! Zamanım yok bunları nasıl kayıt edeceğim diye düşünmeyin…
Evrak sihirbazı sayesinde fişleri işlenecek evraklarınızın önceden sıralama işlemlerini yapmayabilirsiniz. Evrak sihirbazı modülüne girdiğinizde bütün evraklarınızı tek bir menü altından
işleyebilirsiniz. Program işlemleriniz bittikten sonra sizin tercih edeceğiniz güne (7 günlük, 10 günlük)ve tipe göre( mal alışları, giderler, tahsilatlar, ödemeler) evraklarınızı otomatik
olarak guruplar ve muhasebe fişlerini keser.
Aylık olarak kira ve KDV mahsuplarını; sistem otomatik olarak işlese bu sizin için güzel bir kolaylık olmaz mı?
İşletme defterinde olduğu gibi genel muhasebe modülünde de firmaların ay sonlarında yapılması gereken kira ve Kdv tahakkuk işlemleri otomatik olarak
gerçekleştirilebilir. Kira bitim tarihleri sistem tarafından otomatik olarak takip edilir ve kira bitim zamanında sistem tarafından uyarılırsınız.
15 saniyede bir firmanın tüm yansıtma işlemlerinin, enflasyon düzeltmelerinin ve kapanış kayıtlarının yapılıp, yeni açılış
fişinin oluşturulup, dökümlerinin alınması hoş olmaz mıydı?
Dönem içinde ya da dönem sonunda gelir tablosu veya bilanço almak istediğinizde siz bir tek tuşa dokunursunuz. Sistem, önce gelir tablosu yansıtmaları
yapar,(giderler ve gider merkezleri yansıtmaları dahil) ve gelir tablosunu hazırlar. Sonra bilanço yansıtmalarını
yapar (tüm gelir hesapları yansıtmaları , giderlerin kapanıp kar-zararın oluşturulması ve vergi karşılıkları ile net
kar-zarara kadar) ve bilançonuzu oluşturur.
Son olarak kapanış ve bir sonraki yılın açılış fişini oluşturarak, sadece birkaç saniyede tüm yansıtma ve kapanış
işlemlerinizi tamamlar. İsterseniz tüm bu işlemleri yine tek bir tuşla iptal edip yeniden yapabilirsiniz. Bu
yöntemle kapanış yansıtmalarını yapıp gelir tablosu ve bilanço almak, mizan almak kadar kolay bir işlem haline gelir. Üstelik elemanlarınız hem
işlemleri yapabilir hem de menüde nasıl yapıldığını izleyebilirler. Bu bölümden aynı zamanda istenir ise enflasyon düzeltme işlemleri otomatik olarak gerçekleştirilebilir.
Programınızdan XML dosyanızı oluşturup paketleme işlemini yaptıktan sonra ana menüden gönder
seçeneğini tıkladığınızda program otomatik olarak ilgili siteye bağlanarak gönderme işlemini tamamlar.
Dilerseniz oluşmuş olan tahakkukunuzu yazıcıdan döktürebilir, faks çekebilir veya e-mail atabilirsiniz.
Özetle ile ilgili tüm işlerinizi programınızdan yapabilirsiniz. , Kdv, BA-BA formları, e-bildirgeleriniz,
Kurum ve gelir vergisi beyannameleriniz vb. beyannamelerinizi hiç zahmetsizce programdan çıkmadan
gönderebilirsiniz.
Sistemde mevcut kayıtlarınız değerlendirilerek KDV beyannameniz otomatik olarak hazırlanır. Stopaj kesintisi
ve hesapları sistem tarafından yapılır. Sistem tarafından yapılan otomatik kapanış yansıtmalarından sonra geçici
vergi beyannameniz yine otomatik olarak sistem tarafından hazırlanır. Kurumlar ve gelir vergisi beyannamenizi
gelir tablosu ve bilanço ekleri ile birlikte e- beyanname olarak gönderebilirsiniz.
BA-BS formlarınızı otomatik olarak oluşturabilir, xml gönderimlerinizi siteye hiç girmeden gönderebilirsiniz. Bunun için ek bir modüle veya ek bir işleme ihtiyaç
duymazsınız. Programınızdan xml dosyanızı oluşturup paketleme işlemini yaptıktan sonra ana menüden gönder seçeneğini tıkladığınızda program otomatik
olarak ilgili siteye bağlanarak gönderme işlemini tamamlar. Dilerseniz oluşmuş olan tahakkukunuzu yazıcıdan döktürebilir, faks çekebilirsiniz.
Özetle e-beyanname ile ilgili tüm işlerinizi programdan yapabilirsiniz. Aynı özellikleri işletme modülünde de kullanabilirsiniz.
Açtığınız her firmaya ayrı tanımlamalar yapmak zor olmuyor mu?
Programınızın içinde bulunan model firma işlemleri sayesinde daha önceden tanımı yapılmış olan stopaj tanımlarınızı, geçici vergi tanımlarınızı, hesap planınızı ve sihirbazlarınızı
yeni firmanıza kopyalayarak çalıştırabileceksiniz.
Bir stajyer elemanın; bir koçan faturayı tek düzen hesap planına göre sadece üç dakikada muhasebeleştirebileceğini biliyor muydunuz?
Mahsup sihirbazı OM YAZILIM tarafından geliştirilip, ilk kez OM YAZILIM tarafından muhasebe programlarına uygulanmış bir mahsup fişi oluşturma
teknolojisidir. Bu sistemde aylık evrak kayıtlarınız sadece iki iş gününde tamamlanmış olacak ve elemanlarınızın yapabilecekleri olası işlem hataları
sıfıra inecektir. Bu sistem sayesinde borç – alacak yazmadan, hesap kodu kullanmadan bir günde işleyebileceğiniz evrağı 10-15 dakika gibi kısa bir
sürede muhasebeleştirebilirsiniz.
NOT : Mükellefleriniz ZENsilver programını kullanıyorlarsa zaten fatura işlemenize gerek kalmayacaktır.
BA- BS formlarını ek tanımlamalara gerek duymadan otomatik olarak gönderiyoruz. Ek işler ve angaryalarla
uğraşmanıza gerek kalmıyor. Hangi programı kullanırsanız kullanın datalarınızı Zenom programına
çevirebiliyoruz, bu sayede siz de kaldığınız yerden devam edebiliyorsunuz.
Bir stajyer elemanın; koçanlarca faturayı tek düzen hesap planına göre sadece iki dakikada
muhasebeleştirebileceğini biliyor muydunuz?
ZENOM Transfer Modülü OM YAZILIM tarafından geliştirilip, ilk kez OM YAZILIM tarafından muhasebe programlarına uygulanmış bir mahsup fişi
oluşturma ve stok takip sistemidir. Bu sistem sayesinde ZENsilver programından işlenmiş olan faturalar ve stok kayıtları ZENOM programına
internet, CD vb. bir araç ile aktarılabilir. Aktarılan fatura bilgilerinin fiş kayıtları ve stok hareket işlemleri otomatik olarak oluşur.
Bu sayede mükelleflerden evrak toplama ve bu evrakları işleme yükünüz sıfıra iner. Artık OMelium programından da
dataları alabiliyorsunuz. Bizim ürünlerimiz dışındaki diğer programlardan da veri alabilmek için bizimle irtibata geçiniz. Mükellefiniz hangi programı
kullanırsa kullansın biz datalarını size düzenli olarak aktarabiliyoruz..
Artık mükelleflerinize rapor göndermek zorunda değilsiniz… Mükellefleriniz de talep ettikleri raporlara anında ulaşabilecek.
Mükellefleriniz kullanmış oldukları ZENsilver programı sayesinde, sizin verdiğiniz yetki sonucunda, ZENOM programında hazırlanmış olan gelir tablosu,
bilanço vb. raporları alabilirler.
Enflasyon düzeltmenizi yaparken demirbaşlarınızı otomatik olarak hiçbir şeye
müdahale etmeden değerleyin…
Demirbaşın alış kaydından amortisman hesaplamaya, hatta satış işlemi dahil (kar-zararı sistem belirler)
tüm yevmiye kayıtlarını otomatik olarak oluşturur. Deminbaş işlemlerine ait amortisman tablosu ve diğer
raporlar demirbaş modülünden alınabilir. Enflasyon düzeltmesi yapacağınız mükelleflerinizin demirbaş
değerleme işlemleri program tarafından otomatik olarak yapılır.
Siz hiçbirşey yapmadan sistemin kendi kendine kayıt
yapması gerçekten keyifli olmaz mı?
Serbest Meslek Defteri modüllünden Serbest Meslek Defterine tabi olan firmaların kayıtları tutulabilir. Serbest Meslek
Defteri modülünde; Serbest Meslek Defteri, kesinti listesi ve hesap özeti gibi raporlar sizin hiçbir müdahalenize gerek
kalmaksızın sistem tarafından otomatik işlenecektir.
Dilerseniz Serbest Meslek Defterine demirbaş modülünü de ekleyerek mükelleflerinizin demirbaşlarını da takip
edebilirsiniz.
Serbest meslek defterinde ihtiyacınız olan raporlara ulaşabilir, kendi defterinizi takip edebilirsiniz. KDV, stopaj, geçici vergi, gelir vergisi gibi beyannamelerinizi xml
dosya olarak oluşturup, e- beyanname olarak gönderebilirsiniz. Aradığınız herhangi bir gelir ya da gider evrağına, evrak kayıt raporları sayesinde kolayca ulaşabilirsiniz.
Kira kayıtlarınızı isterseniz aylık isterseniz yıllık olarak tek bir tuş ile yapabilirsiniz. üstelik kontrat bitim tarihlerinde sistem tarafından uyarılırsınız.
E-beyanname gönderirken programdan çıkıp internet sitesine bağlanmak gibi angaryalar ile uğraşmazsınız. Program sizin tek bir dokunuşunuzla kendisi internet
sitesine bağlanarak xml dosyanızı gönderir. Size sadece çayınızı yudumlamak kalır.
Mükelleflerimin kayıtlarını yanlış işledim ne yapacağım diye düşünmeyin…
İşletme Defterinde yanlış bir yıla, mükellefe veya gelir/gidere işlediğiniz kayıtları, silip tekrar işlemek yerine yanlış kayıtlarınızı
ilgili yerlere taşıyabilirsiniz. Programda sistem kendi kendine kayıt yapar. İşletme defteri modülünde, kira bedeli gibi giderler,
sizin hiçbir müdahalenize gerek kalmadan sistem tarafından otomatik olarak işlenir. Genel muhasebe modülünde olduğu gibi
kira bitim tarihleri sistem tarafından izlenecek ve uyarılacaksınız.
İşletme defteri modülünde stok takibi yapabildiğiniz gibi stok raporları ve işletme hesap özeti gibi raporları alabilirsiniz.
Dilerseniz kullanıcı tanımlı raporlar bölümünden ihtiyacınız olan raporu oluşturabilirsiniz.
İşletme defteri modülünde stok takibi yapabildiğiniz gibi stok raporları ve işletme hesap özeti gibi raporları alabilirsiniz.
Dilerseniz kullanıcı tanımlı raporlar bölümünden ihtiyacınız olan raporu oluşturabilirsiniz.
Aynı işlemi her işçi ya da işveren için tekrar tekrar yapmak kimbilir
ne kadar sıkıcıdır...
Personelle ilgili işlemleriniz için; ortak parametre sayesinde her mükellefleriniz için tek
tek değişiklik yapmanıza ve ayrı tanımlamalar yapmanıza gerek kalmaz. Personel
programında entegrasyon, ayrıca bir modül ya da ayrı bir entegrasyon tanımlama işlemi
gerektirmez. Kayıt ettiğiniz işverenler işletme defterine, muhasebeye ve serbest meslek
defterine entegre edilebilir. Kayıtlarınızı sizin yerinize, personelinizin giriş çıkış tarihlerini
de göz önünde bulundurarak otomatik olarak yapar, tahakkukları gerçekleştirir.
Dönem bazlı parametre takibi sayesinde geriye dönük olarak puantaj işlemleri hatasız olarak yapılabilir. Ek ödemeler, tavan sınır tanımı yapılarak otomatik yapılabilir.
Kıdem ve ihbar tazminatı hesaplamaları otomatik olarak yapılabilir.
Üç günlük personel işleminin otuz saniyede tamamlandığını görünce " BU OLSA OLSA İLLÜZYONDUR" yorumunu yapanlar bile var...
Onlarca ya da yüzlerce mükellefin bulunduğu bir muhasebe ofisinde her ay iki, üç günlük bir uğraşı sonucu yapılabilen
puantajlama, aylık bildirgelerin, vizite kağıdının, EK1 ve EK2’lerin hazırlanıp dökümlerinin alınması, genel muhasebe,
işletme, ya da serbest meslek defterine işçilik giderlerinin tahakkuk kayıtlarının yapılması gibi bir yığın personel işlemi
otomatik puantajlama ile bir tek dokunuşla birkaç saniye gibi kısa bir sürede yapılabilir.
Bir dokunuşun sonucunda, tüm işverenlerin tüm işçi-lerinin puantajları, işe giriş ve çıkış tarihleri göz önünde
bulundurularak, kaç gün üzerinden puantajlanması gerekli ise sistem tarafından izlenecek ve uygulanacaktır.
Tek komutla bütün işverenlerin; bildirge, bordro gibi dökümlerini almak varken, umarız her işveren için tek tek döküm almıyorsunuzdur.
Personel sisteminin raporlarında aynı anda tüm ayların ve tüm işverenlerin dökümlerini görebilirsiniz. Bu dökümler, dilerseniz tek tek, dilerseniz ofis genelinde topluca
yazıcıya gönderilebilir. Kullanıcı tanımlı raporlar sayesinde programdan ihtiyacınız olan her türlü değişik raporu oluşturabilirsiniz. E-bildirgelerin XML dosyası
oluşturulur. Programdan otomatik gönderimleri yapılır.
Vergi işlemlerini mükellef listelerinde çizelge tutarak takip etmek
yerine, bilgisayarda izlemek sizce de daha keyifli olmaz mı?
Muhasebe ofis otomasyon sistemi; bir serbest muhasebe ofisinde mükellef ile devlet,
muhasebeci ile devlet ve mükellefle muhasebeci arasındaki ilişkiyi işlem akışı
içerisinde izleyip, uygulamaları gerçekleştiren ve raporlandıran bir ofis yönetim
sistemidir.
Vergi takibi hiçbir biçimde bir cari hesap gibi borç-alacak biçiminde çalışmaz. Bu sistemle, ofis içerisinde yapılması gereken işleri takip edip, listeleyebilecek, vergi
dairesi ve SSK gibi resmi kuruluşlarda ihtiyacınız olan işlemlerinizi otomatik olarak hazırlayabilecek, böylece ihtiyacınız olan işgücü ve zaman kazancını sağlayacak,
güncel ve geçmişe dönük yaptığınız ve yapmadığınız işleri izleyebileceksiniz.
Bu modül sayesinde Zenom kullanan müşavirlerimiz mükelleflerinin kullanmış oldukları
programlardan veri transferi yapabilmektedir. Mükelleflerinin kullanmış oldukları programların
markaları ve versiyonları önemli değildir.
Bu modül ile Zenom kullanan mali müşavirler, mükelleflerin kestikleri faturaları veya mükelleflerinin
kendi ön muhasebe programlarında tutmuş oldukları kayıtları (alış,satış faturaları, banka, çek-senet,
tahsilat ve ödeme gibi) Zenom programına aktarabiliyor, bu sayede fatura işlemek gibi bir iş yükü de
kalkmış oluyor.üstelik her ay tekrar tekrar hesap kodu tanımlamaya gerek kalmıyor. Mali müşavire sadece evrakları kontrol etmek kalıyor. Ayrıca bankalardan veri
trasnferi yapılarak yevmiye kayıtları otomatik olarak oluşturuluyor.
Daha detaylı bilgi ve hangi programlardan (olmayan programları da sizin istekleriniz doğrultusunda ekleyebiliyoruz) data transferi yaptığımız hakkında bilgi almak
için lütfen bize ulaşınız...
Banka ekstrelerinizi Zenom çevirmen programına verin, o sizin için ekstrelerinizi muhasebeleştirsin...Zenom Çevirmen Programını indirmek için tıklayınız...
Sistemin size sağladığı avantajlar;
•
Zamandan Tasarruf; Evrak işlemede kaybedilen zamandan tasarruf sayesinde, kontrole daha fazla zaman kalması,
evrak işlemeden muhasebe kaydı yapılabilmesi,
•
Hata yapma oranı minimumda; Yapılan bir işlemi ne kadar çok tekrarlarsanız hata yapma olasılığınızda (söz konusu rakamlar olduğunda) o kadar artar.
•
Maliyetleri düşürme; Kalifiye personele ihtiyaç duyulmaması sayesinde, gelen personelin programı ya da muhasebeyi bilmesine gerek olmadan kurulu
sistem üzerinde ilk günden işe başlayabilmesi,Çoğu büroda iki personelin yaptığı işi kalifiye olmayan tek personelin hatasız yapması,
•
Vergi Cezalarının düşmesi;Hata yapma imkanı sadece bir rakamı 100 yerine 1000 girme olasılığı olduğu düşünülür ise vergi cezalarının düşmesi,
•
Risk haritası; Eskiden çarşaf liste olarak tabir edilen hangi beyanın kaçı gönderilmiş, kaçı mükellefe bildirilmiş, benim bu ay yapmama gereken ne kadar iş
var gibi sorularınız ayın ilk gününden programınızda...
•
Mükelleflere daha iyi hizmet; Mali müşavirler günümüzde artan ve sürekli değişen yasaları takip etmek ve mükelleflerinden gelen evrakları işlemeye
çalışmak yüzünden asıl meslekleri olan danışmanlığı icra edememektedir. Zenom profesyonel muhasebe seti sayesinde Mali müşavirler artık
mükelleflerine gidip hem çaylarını yudumluyor hem de mükelleflerine bak bu ürüne yönelirsen daha karlı, bak bu üründe zararın var şeklinde yorumlar
yaparak danışmanlık hizmeti veriyorlar...
Ürün Demosu için; Zenom Profesyonel Muhasebe Seti tıklayınız... (Giriş Şifre: "om")